Kouču tīklošanās pasākums

Kouču tīklošanās pasākumu klātienē 24.02 pl.12:00 (1-1.5h). 
Online

Zane Ešenvalde dalīsies pieredzē:
Kā katru dienu darīt - arī uz “divnieciņu”?
* nepatīk, kā izskatos nofilmēta?
* balss liekas jocīga?
* nespēju sakarīgi izteikties?
* ko un kā publicēt?
* publicēt vai nepublicēt privāto dzīvi?
* kā piesaistīt auditoriju (dari to, ko vēlies sev)?
* mana pieredze un izaugsme IG pēdējo 2 gadu laikā (dari pats un iesaisties apmācībās)!
* ar ko sākt (ir zināmas lietas, kas jāizdara - ziloņa princips)?
* ES kā zīmols - cilvēku piesaista cilvēks (tur nedaudz no mārketinga).
* kā noņemt barjeru (uzskatus) - izpausties IG (kā piemērs: metode “Izraut skabargu”)

Diāna Straume stāstīs:

Par profilu:
• profila bilde, ko ņemt vērā, izvēloties atbilstošāko;
• kas ir "Name" sadaļa, kas tajā ir svarīgākais,ko ievērot;
• ko ņemt vērā, izvēloties lietotājvārdu;
•BIO sadaļas struktūra; 
• galerijas režğis - ko ievērot, veidojot savā profilā galerijas režģi.

Kā strādā Instagram algoritms:
• Storiju algoritms, tā īpatnības, kuras ņemt vērā. 
• Reels video algoritms - svarīgākais, ko ņemt vērā, lai Tavi Reels sasniegtu plašāku auditoriju.
• Karuseļa tipa ieraksti,

Kā strādā šādu ierakstu algoritms. 
• Tiešraides - kāpēc tās ir svarīgas?Saturs, kurš sasniedz mērķauditoriju.  
• kādu saturu veidot, lai tas būtu interesants, noderīgs un vērtīgs svešam cilvēkam;
• kādu saturu veidot, lai veicinātu interesi iegādāties Tavu piedāvājumu.  
• kā mijiedarboties ar citiem kontiem, lai piesaistītu Tavu īsto mērķauditoriju. 

Kur smelties idejas Tavam saturam. 
• ieteikumi, kur smelties idejas saturam;
• ieteikumi, kā plānot saturu uz priekšu.

Pasākums paredzēts ICF Latvia biedriem un draugiem