Zane Ešenvalde dalīsies pieredzē: Kā katru dienu darīt - arī uz “divnieciņu”? * nepatīk, kā izskatos nofilmēta? * balss liekas jocīga? * nespēju sakarīgi izteikties? * ko un kā publicēt? * publicēt vai nepublicēt privāto dzīvi? * kā piesaistīt auditoriju (dari to, ko vēlies sev)? * mana pieredze un izaugsme IG pēdējo 2 gadu laikā (dari pats un iesaisties apmācībās)! * ar ko sākt (ir zināmas lietas, kas jāizdara - ziloņa princips)? * ES kā zīmols - cilvēku piesaista cilvēks (tur nedaudz no mārketinga). * kā noņemt barjeru (uzskatus) - izpausties IG (kā piemērs: metode “Izraut skabargu”)
Diāna Straume stāstīs:
Par profilu: • profila bilde, ko ņemt vērā, izvēloties atbilstošāko; • kas ir "Name" sadaļa, kas tajā ir svarīgākais,ko ievērot; • ko ņemt vērā, izvēloties lietotājvārdu; •BIO sadaļas struktūra; • galerijas režğis - ko ievērot, veidojot savā profilā galerijas režģi.
Kā strādā Instagram algoritms: • Storiju algoritms, tā īpatnības, kuras ņemt vērā. • Reels video algoritms - svarīgākais, ko ņemt vērā, lai Tavi Reels sasniegtu plašāku auditoriju. • Karuseļa tipa ieraksti,
Kā strādā šādu ierakstu algoritms. • Tiešraides - kāpēc tās ir svarīgas?Saturs, kurš sasniedz mērķauditoriju. • kādu saturu veidot, lai tas būtu interesants, noderīgs un vērtīgs svešam cilvēkam; • kādu saturu veidot, lai veicinātu interesi iegādāties Tavu piedāvājumu. • kā mijiedarboties ar citiem kontiem, lai piesaistītu Tavu īsto mērķauditoriju.
Kur smelties idejas Tavam saturam. • ieteikumi, kur smelties idejas saturam; • ieteikumi, kā plānot saturu uz priekšu.
Pasākums paredzēts ICF Latvia biedriem un draugiem