Vebināri par jaunajām kompetencēm
1.kompetence - Demonstrē ētisku praksi

Pirmās kompetences definīcija ir: Izprot un konsekventi pielieto koučinga standartus un
ētikas principus. Kādām ir jābūt kouča īpašībām saskarsmē ar klientiem un sponsoriem? Ko darīt koučam savā darbībā ar profesijām, kuras arī atbalstu sniedzošas?

Vebināru vada Praktizējošs koučs (PCC), mentore, supervizore Oxana Wewers no Vācijas.
2.kompetence - Iemieso koučinga domāšanas veidu

Otrās kompetences definīcija ir: Attīsta un uztur domāšanas veidu, kas ir atvērts, ieinteresēts, zinātkārs, elastīgs un uz klientu vērsts. Kādas spējas ir jāattīsta koučam? Kas notiek ar apzināšanos par sevi un par citiem?

Vebināru vada Līderības koučs (PCC) Artur Chernikau no Latvijas.
3.kompetence - Izveido, noslēdz un uztur vienošanās

Trešās kompetences definīcija ir: Partnerībā ar klientu un iesaistītajām pusēm panāk skaidru vienošanos par koučinga attiecībām, procesu, plāniem un mērķiem. Izveido un noslēdz vienošanās par koučinga procesu kopumā un par katru individuālo sesiju.
Kuras ir tās lietas, kuras nepieciešams izskaidrot klientam? Kādas vienošanās par koučingu būtu jāpanāk ar klientu? Kas vēl būtu jāpanāk partnerībā ar klientu?
Vebināru vada Praktizējošs koučs (MCC), mentore, supervizore Karina Bašarova no Krievijas.
Vebināra prezentācija pieejama šeit.
4.kompetence - Veicina uzticēšanos un drošību

Ceturtās kompetences definīcija ir: Partnerībā ar klientu rada drošu, atbalstošu vidi, kas ļauj klientam brīvi dalīties. Uztur attiecības, kurās ir savstarpēja cieņa un uzticēšanās. Kā atzīt klienta būtību? Ko koučam vajadzētu demonstrēt no savas puses?

Vebināru vada Biznesa un dzīves koučs (PCC) Elena Zlygosteva no Latvijas.
5.kompetence - Uztur klātesamību

Piektās kompetences definīcija ir: Ir pilnībā apzināts un klātesošs ar klientu, pielietojot stilu, kas ir atvērts, elastīgs, stabils un pārliecināts. Kādas spējas jādemonstrē koučam? Ko koučam darīt ar savām emocijām?

Vebināru vada Karjeras un līderības koučs (PCC) Laura Vanaga-Mickeviča no Latvijas un Līderības koučs (PCC) Artur Chernikau no Latvijas.
6.kompetence - Aktīvi klausās

Sestās kompetences definīcija ir: Fokusējas uz to, ko klients saka un nepasaka, lai pilnībā izprastu klienta būtību un atbalstītu klienta pašizpausmi. Kas ir tas, kas koučam sesijas laikā būtu jāpamana? Kā koučs var labāk izprast klientu?

Vebināru vada Biznesa un attiecību koučs (PCC) Inese Matvejeva Gērena no Latvijas.
7.kompetence - Veicina apzināšanos

Septītās kompetences definīcija ir: Sekmē klienta izpratni un mācīšanos, izmantojot tādus
instrumentus un tehnikas kā spēcīgi jautājumi, klusums, metafora vai analoģija. Kādi ir
spēcīgi jautājumi? Kā veicināt apzināšanos?

Vebināru vada Praktizējošs koučs (PCC) Svetlana Romašina no Latvijas un Karjeras un līderības koučs (PCC) Laura Vanaga-Mickeviča no Latvijas.
8.kompetence - Veicina klienta izaugsmi

Astotās kompetences definīcija ir: Partnerībā ar klientu mācīšanās un atziņas transformē
darbībās. Veicina klienta autonomiju koučinga procesā. Kā atbalstīt klientu? Ko darīt ar
klienta progresu?

Vebināru vada Cilvēka vienota veseluma un komandu koučs (PCC), mentors Inita Lūkano Latvijas un Personību, jauniešu izaugsmes koučs (PCC), mentors Vineta Saulīte no Latvijas.
ICF Komandas koučinga kompetences - solis tālāk par individuālo koučingu
ICF Latvia organizē online vebināru koučiem, kura mērķis ir iepazīstināt koučus ar komandu koučinga kompetencēm; aktualizēt profesionālo attīstību - mācības ICF akreditētās komandu koučinga programmās.

Vebināru vada ICF Latvia biedri: Evija Vaščenko, PCC, Svetlana Romašina, PCC un Inita Lūka, PCC.

Vebinārā tiks apspriests:
  • ICF Komandas koučinga kompetences un to būtiskākās atšķirības no individuālā koučinga
  • Komandu koučinga profesionālā attīstība un brieduma līmeņi
  • Komandu koučinga sagatavošanās process un cikli
  • Jautājumi un atbilde
    ICF Komandas koučinga kompetences - solis tālāk par individuālo koučingu